Varför saknas något eller sparas inte i mitt CV?

Normalt sett lagras allt du skriver in i redigeraren för cv:n och personliga brev direkt. 

Du behöver inte klicka på spara för att spara ditt innehåll. Vår nya off-line supportfunktion ser till att om anslutningen till internet bryts, kommer användarna att meddelas och all data som ändrats kommer att sparas även när internet är nere. När man är uppkopplad igen, kommer man att uppmanas att fortsätta redigera sitt dokument och sparade data kommer att synkroniseras med servern.

När du förhandsgranskar ditt cv eller personliga brev återfinns pilarna överst för att visa nästa sida. Se skärmdumpen nedan.

Felsökning

Om du fortfarande har problem med att spara eller hitta innehåll som du har lagt till kan du också:

  • Kontrollera  din kontrollpanel/översikten av ditt cv eller personliga brev och se till att du inte tittar på fel version av dokumentet.
  • Kontrollera att du är inloggad med rätt e-postadress. Om du initialt loggade på CVkungen.se med Google, LinkedIn eller Facebook så skapas ditt konto med den e-postadress du använder med de här verktygen.
  • Uppdatera appen eller försök att logga ut och tillbaka in.
  • Prova att skapa och spara innehåll med Chrome, vår mest stödda webbläsare.

Om du fortfarande har problem med att hitta något som du sparade eller med att spara ditt cv eller personliga brev, ta kontakt med oss. Det kan bero på ett fel eller det är möjligt att vi kanske kan spåra problemet och återställa ditt förlorade innehåll. Förhoppningsvis kan vi få dig tillbaka på rätt spår!

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss